Szanowni Państwo,
bardzo prosimy o przestrzeganie niniejszego regulaminu, który w swoim założeniu ma służyć zapewnieniu Wam spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszych pensjonacie.
§1
- Pokoje w pensjonacie wynajmowane są na doby.
- Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przybycia i kończy się o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Gość pensjonatu może zająć pokój przed godziną 14:00 wyłącznie za zgodą Recepcji. Również opuszczenie pokoju po zakończeniu pobytu, tj. po godzinie 12:00, może nastąpić wyłącznie za zgodą Recepcji.
§2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość pensjonatu powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3
- Gość pensjonatu nie może przekazywać pokoju ani też miejsca w pokoju innym osobom, bez uzyskania zgody Recepcji nawet, jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość pensjonatu może przyjąć do swojego pokoju osoby Go odwiedzające, ale tylko do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pensjonatu, wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatu lub innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników pensjonatu lub innych osób przebywających w pensjonacie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie pensjonatu.
§4
- Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi personelowi pensjonatu niezwłoczną reakcję i usunięcie niedogodności.
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
a. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w pensjonacie,
d. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w Jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e. sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, personel pensjonatu dołoży wszelkich starań, aby ? w miarę posiadanych możliwości ? zamienić pokój, lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§5
- Na życzenie Gościa, pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b. budzenie o oznaczonej godzinie,
c. przechowywanie bagażu Gościa ? hotel może odmówić przyjęcia przechowania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego,
d. przechowywanie sprzętu rekreacyjnego.
§6
- Pensjonat ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien powiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość pensjonatu ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń pensjonatu oraz braki w wyposażeniu, powstałe z winy Gościa lub z winy osób Go odwiedzających.
§7
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu bądź innego pojazdu należącego do Gościa, jeżeli pozostawiony został w innym miejscu niż parking pensjonatu.
- Pensjonat nie odpowiada za żywe zwierzęta należące do gości oraz za rzeczy pozostawione w pojazdach mechanicznych.
§8
- W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Pensjonat może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§9
- Gość otrzymuje w chwili zameldowania komplet kluczy (pokój, wejście główne).
- Po zakończeniu pobytu prosimy o zwrot kluczy w Recepcji.
- W przypadku zgubienia lub uszkodzenia kluczy Gość pensjonatu winien natychmiast zgłosić ten fakt w Recepcji . Dodatkowa opłata za zgubienie kluczy wynosi 50 zł.
§10
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach pensjonatu grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju należy sprawdzić czy zakręcone są krany, zamknięte okna oraz czy nie zaprószono ognia.
- Goście proszeni są o przestrzeganie zakazu palenia tytoniu w pokojach oraz w pozostałych pomieszczeniach pensjonatu. W przypadku złamania niniejszego zakazu Gość ponosi dodatkowe koszty sprzątania pokoju. Opłata za dodatkowe sprzątanie pokoju wynosi 300,00 zł.
§11
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju pensjonatu, zostaną odesłane na koszt Gościa, na wskazany przez niego adres oraz na wyraźne życzenie Gościa.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy a następnie postąpi zgodnie z postanowieniami "Instrukcji o postępowaniu z rzeczami znalezionymi na terenie hotelu".
Życzymy miłego pobytu.