Około 4 km od naszego obiektu, w miejscowości Złockie, znajduje się Ośrodek Jazdy Konnej. Szkoła jest czynna cały rok. Po ukończeniu kursu podstawowego można wybrać się na malowniczy szlak i zwiedzić okolicę - przewidziano wycieczki konne na Jaworzynę Krynicką (1114 m n.p.m.), do Bacówki nad Wierchomlą i zwiedzanie okolicznych zabytków.

Góry zapewniają ogrom miejsc widokowych, do których bardzo szybko dotrzesz jadąc w siodle. Koło Muszyny przebiega długi, specjalnie wytyczony szlak konny.

W ośrodku szkoleniowym znajduje się sześć koni oraz dwa kucyki, na których swe jeździeckie umiejętności mogą szkolić dzieci. Zwierzęta non-stop przebywają z ludźmi lub swoimi opiekunami, więc są bardzo łagodne i łase na pieszczoty. Nie musisz się obawiać żadnej krzywdy z ich strony.

W ofercie szkoły:

- nauka jazdy konnej na lonży,

- dla wprawionych jeźdźców możliwość jazdy samodzielnej,

- rajdy terenowe.

Dwie miłe instruktorki przybliżą arkana jeździectwa każdemu, kto kocha konie albo pragnie pokochać ten wspaniały sport.

Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów:

691 686 401
697 190 474

i na stronie: http://www.wbeskid.pl/stajniazlockie/index.html

SZLAKI TURYSTYKI KONNEJ

Szlak nr 1: Majdan - Dubne - Leluchów - Muszyna Majdan

Początek szlaku Leśniczówka Majdan. Drogą leśną oznakowaną wzdłuż potoku Zimne. Korytem lewego dopływu potoku Zimne. W prawo stromą leśną drogą oznakowaną na szczyt Dubne.
Szlakiem niebieskim w lewo do połączenia się ze szlakiem żółtym Równolegle do szlaku żółtego aż do drogi leśnej oznakowanej, biegnącej wzdłuż granicy państwowej do wsi Dubne. Następnie drogą utwardzoną przez Leluchów na Majdan. Ostatni odcinek szlaku biegnie starą drogą wzdłuż toru kolejowego przez Żabnik. Długość szlaku: 20,5 km, w tym oznakowane: 11,5 km Różnica wysokości: 300 m

Szlak nr 2: Muszyna Majdan - Dubne - Powroźnik

Szlakiem niebieskim w lewo do połączenia się ze szlakiem żółtym Następnie drogą leśną, oznakowaną, wzdłuż potoku Młynne do Powroźnika. Po przekroczeniu drogi asfaltowej i potoku Muszynka w lewo do gospodarstwa pani Krówczyńskiej. Długość szlaku: 10,5km w tym oznakowano: 6km Różnica wysokości: 300m

Szlak nr 3: - Dubne - Rusinów - Malnik - Dubne - Powroźnik

Początek szlaku gospodarstwo państwa Krówczyńskich. Drogą polną, oznakowaną w górę potoku Muszynka do ujścia potoku Młynne. Po przekroczeniu potoku Muszynka i drogi asfaltowej drogą polną utwardzoną oznakowaną wzdłuż prawego dopływu potoku Młynne, a następnie korytem potoku do szlaku żółtego i niebieskiego. W lewo szlakiem żółtym i niebieskim do skrzyżowania z drogą leśną oznakowaną, w prawo na górę Zdziar.
Następnie drogą leśną oznakowaną do osady Miczuły, skąd drogą polną oznakowaną do osady Muszyna - Rusinów. Z Rusinowa drogą polną oznakowaną na Stadło (koło przekaźnika telewizyjnego), skąd drogą polną oznakowaną na Malnik. Z Malnika drogą leśną oznakowaną do szlaków żółty i niebieski.
Szlakiem żółtym iniebieskim w kierunku Dubnego aż do połączenia ze szlakiem pomarańczowym konnym Możliwość powrotu szlakiem nr 2 albo szlakiem nr 3. Długość szlaku: 18km W tym oznakowane: 10kmRóżnica wysokości: 338m

Szlak nr 4: - Powroźnik

Początek szlaku gospodarstwo państwa Krówczyńskich. Drogą polną oznakowaną w górę potoku Muszynka powyżej ujęcia wody pitnej. W miejscu ustawienia ambony dla myśliwych szlak skręca w lewo drogą leśną oznakowaną (odcinek bardzo stromy).
Na rozstaju dróg w prawo drogą biegnącą korytem strumyka. Następnie ścieżką zrywkową do drogi leśnej. Oznakowanym odcinkiem drogi leśnej w lewo do szlaku niebieskiego. Szlakiem niebieskim powrót do gospodarstwa państwa Krówczyńskich. Długość szlaku: 9km W tym oznakowano: 9km Różnica wysokości: 270m

Szlak nr 5: - Wojkowa - Powroźnik

Początek szlaku gospodarstwo państwa Krówczyńskich. Drogą polną oznakowaną w górę potoku Muszynka powyżej ujęcia wody pitnej. W miejscu ustawienia ambony dla myśliwych skręcić w prawo brodem przez potok. Wzdłuż Muszynki do ujścia potoku Pusta. Drogą leśną oznakowaną wzdłuż potoku Pusta a następnie w prawo leśną drogą do wsi Wojkowa.

Z Wojkowej drogą polną oznakowaną do szlaku żółtego. Po przekroczeniu szlaku żółtego drogą leśną oznakowaną wzdłuż potoku Stupne. Po przekroczeniu drogi asfaltowej i potoku Muszynka, drogą polną oznakowaną w lewo do gospodarstwa państwa Krówczyńskich. Długość szlaku: 16kmW tym oznakowano: 10km Różnica wysokości: 300m

Zapraszamy do Muszyny!

Oferujemy komfortowe noclegi w Muszynie, miłą atmosferę oraz profesjonalną obsługę.
Więcej informacji »

Rezerwacje noclegów

Napisz do nas lub zadzwoń. Odpowiemy tego samego dnia. Zobacz też jak złożyć rezerwację.
Szczegóły oferty »

Oszczędzaj w pakietach!

Proponujemy Państwu wygodne 7 dniowe pakiety pobytowe. Oszczędzaj i wypoczywaj!
Wszystkie pakiety »

BT VECTOR

Naszym gościom oferujemy rabat na wszystkie wycieczki. Europa stoi otworem!